background collection

Veelgestelde vragen

Op deze pagina kan je terecht voor de meest voorkomende vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op. Onze klantenservice staat altijd voor je klaar!

  1. Wat is refurbished?

Refurbished betekent ‘gereviseerd’. Bij ons betekent dit het controleren en opknappen van iPhone toestellen! Na het controleren en opknappen van de iPhone is het device weer 100% technisch in orde. De werking, batterijduur en software zijn gecontroleerd. Alle niet werkende onderdelen worden vervangen door originele Apple onderdelen. Zo krijg je een toestel met een gloednieuwe display en behuizing die niet van nieuw is te onderscheiden. Meer over refurbished lees je hier!

  1. Wat is het voordeel van refurbished?

Na een opknapbeurt van onze ervaren Apple specialisten, zijn de Apple refurbished smartphones weer zo goed als nieuw. Op deze manier krijg je een perfect werkende Apple iPhone, die niet van nieuw te onderscheiden is. Toestellen krijgen werkelijk een tweede leven. Jet mooie is dat je de service, kwaliteit én garantie krijgt waar Apple wereldwijd om bekend staat. Het is een pure win-win situatie! Jij bespaart honderden euro’s én het is ook nog eens beter voor het milieu.

  1. Wat is de levertijd van toestellen?

Wanneer je voor 23:59 een bestelling plaatst dan ontvang je jouw refurbished iPhone de volgende dag al in huis, met uitzondering van zondag. Wij versturen alle bestellingen verzekerd en aangetekend vanuit ons magazijn. Op deze manier ben je 100% verzekerd van een zeer snelle en veilige levering van jouw refurbished iPhone.

  1. Heb ik garantie op mijn refurbished device?

Bij Remarketed koop je een refurbished iPhone met 2 jaar garantie. Dit betekent dat je het defecte toestel tot 2 jaar na aankoop, kunt retourneren ter reparatie of vervanging. Het toestel mag niet door derden of jezelf geopend zijn geweest.

Je hebt 6 maanden garantie op:

  • De oplader en oortjes
  • Accu / batterij
  • Het touchscreen

Lees hier meer over onze garantievoorwaarden.

  1. Mijn toestel is kapot, wat nu?

Is jouw iPhone kapot of heeft het toestel last van een technisch mankement? Dan wil je natuurlijk dat deze weer naar behoren functioneert. Ook wanneer je geen garantie hebt bij Remarketed kan je deze laten repareren bij onze gecertificeerde reparateurs.

Wil je jouw toestel door Remarketed laten repareren? Stuur deze dan naar ons op ter reparatie. Lees hier meer over onze reparatiemogelijkheden en hoe je deze kan aanmelden.

  1. Krijg ik accessoires bij mijn device?

Je krijgt bij elke iPhone gratis accessoires t.w.v. 30,95. Dit zijn de accessoires die je bij jouw iPhone krijgt meegeleverd: USB kabel, oplader en een SIM uitdrukpen.

  1. Kan ik het toestel ruilen/retourneren?

Ben je niet helemaal tevreden met het bestelde product? Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Als je het toestel retourneert, controleren wij het op gebruikerssporen en val, stoot- en waterschade. Wij nemen alleen onbeschadigde en ongebruikte toestellen in de originele verpakking terug. Het retourneren van jouw telefoon is geheel op eigen risico. Remarketed.nl adviseert om dit aangetekend te doen. Het pakket is dan automatisch verzekerd tot € 500,-. Lees hier meer over ruilen en retourneren.

  1. Hoe verwijder ik “zoek mijn iPhone”?
  • Ga naar icloud.com/find
  • Log in met jouw Apple ID
  • Selecteer het toestel dat je dient te verwijderen van de functie "zoek mijn iPhone" (te vinden bovenaan het scherm onder 'alle apparaten'.
  • Als het toestel offline is dan kies je "verwijder uit account"
  • Dan verschijnt de melding; "Weet u zeker dat u deze iPhone/iPad wil verwijderen" en vervolgens klik je dan op "Verwijder".
  • Vul vervolgens jouw Apple ID in, hierna is deze functie verwijderd.
  1. Hoe verwijder ik de iCloud zonder telefoon?
  • Ga naar icloud.com . Zie je ''Zoek mijn iPhone'' niet op iCloud.com, dan heeft jouw account alleen toegang tot de online functies van iCloud. Voor toegang tot ''Zoek mijn iPhone'' en andere functies dien je iCloud ook geïnstalleerd te hebben op jouw iOS-apparaat.
  • Klik vervolgens op Alle apparaten en selecteer het apparaat dat je wilt wissen.
  • Vervolgens klik je in het info-venster op Wis Apparaat (hier komt jouw toestel naam te staan).
  • Hierna voer je het Apple ID-wachtwoord in. Let op: Voer geen remarketed of bericht in, dit i.v.m. het feit dat het toestel al verloren is.
  • Stop vervolgens het wisverzoek, hierna komt er een button Verwijder uit account in het rood te staan. Klik hier op. Hierna is je iCloud verwijderd van je toestel.
  1. Hoe maak ik een back-up op mijn iPhone?

Een back-up van jouw iPhone kan je maken via het toestel zelf. Hieronder staat het uitgelegd:

  • Ga naar Instellingen
  • Klik op uw Apple ID
  • Klik op iCloud
  • Klik op iCloud-reservekopie
  • Klik op Maak nu reservekopie (hierboven kunt u ook direct aanvinken dat er automatisch een iCloud-reservekopie wordt gemaakt
  1. Waarom zijn deze producten zo voordelig?

De iPhones die wij verkopen, zijn doorgaans geen nieuwe producten maar refurbished. Dit zijn gebruikte toestellen die wij hebben opgekocht van bedrijven of particulieren en daarna door ons gereviseerd/opgeknapt zijn. Ze zijn dus weer 100% technisch in orde.

  1. Wat houd de 14 dagen uitprobeertermijn in?

Op al onze iPhones heb je 14 dagen bedenktijd. Dit houdt in dat je zonder opgave van reden een toestel aan ons kunt retourneren. Lees hier verder hoe je dat doet.

  1. Zit er een nieuwe accu in mijn smartphone?

Ja! Al onze refurbished iPhones worden geleverd met een nieuwe accu! Je hoeft je dus niet druk te maken dat je iPhone snel leeg loopt.

  1. Waar kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Wij versturen alle bestellingen verzekerd en aangetekend vanuit ons magazijn. Op deze manier ben je 100% verzekerd van een zeer snelle en veilige levering van uw refurbished iPhone. Onze toestellen worden via PostNL bezorgd. De status van je bestelling kan je controleren met de Track & Trace code.

  1. Wat zijn de verzendkosten?

Je betaalt bij ons geen verzendkosten!

  1. Waarom betaal ik geen BTW?

Remarketed verkoopt alleen toestellen onder de margeregeling. Hier kan dus geen btw over terug gevorderd worden.

  1. Wat is de margeregeling?

Margegoederen zijn gebruikte goederen, en in ons geval weer opgeknapte toestellen, die zijn ingekocht zonder BTW. Hier mogen we geen BTW over verrekenen.

  1. Wat zijn de verschillende productcondities?

Wij hanteren de productcondities “als nieuw”, “goed” en "zichtbaar gebruikt". Sinds kort bieden wij ook iPhones aan zonder Touch ID. Bij een No Touch ID product werkt de homebutton wel, maar de vingerscanner niet. Lees hier meer over de verschillende productcondities.

  1. Zijn de toestellen sim-lock vrij?

Al onze toestellen zijn sim-lock vrij! Elke simkaart past in jouw iPhone.

  1. Wat voor betaalmogelijkheden heb ik?

Bij Remarketed.nl heb je meerdere mogelijkheden om een refurbished iPhone te betalen. Wij kiezen te allen tijde voor veiligheid en daarmee betrouwbare betaalmogelijkheden. Om die reden beschikken wij over de volgende betaalmogelijkheden:

  1. iDEAL
  2. AfterPay of Klarna (achteraf betalen)
  3. Creditcard - Visa - Mastercard - American Express
  4. Bankoverschrijving
  5. Bancontact (Mistercash in België)
  6. Sofort banking

Lees hier meer over de betaalmogelijkheden.

  1. Kan ik mijn oude toestel inleveren?

Je kan je oude iPhone inruilen bij Remarketed. Hoe je dat doet lees je hier!

  1. Hoe maak ik een account aan?

Hier kan je een account aanmaken. Door een account aan te maken in deze winkel kan je het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.