•  Gratis thuisbezorgd
  •  2 jaar garantie
  •  Hoogste kwaliteit refurbished
  •  30 dagen bedenktijd
  •  Eenvoudig retourneren

Wat is Refurbishing?

Over het algemeen is opknappen het proces van het vernieuwen en reviseren door specialisten, van eerder gebruikte elektrische apparaten zoals smartphones of laptops. Dit wordt gedaan om het apparaat nog een tweede kans op gebruik te geven en zo een duurzamere optie voor een nieuw apparaat te creëren.

Om ervoor te zorgen dat we u een constant hoge kwaliteit van onze apparaten kunnen bieden, doorlopen alle apparaten een complexe test- en vernieuwingscyclus. Onze specialisten onderwerpen uw toekomstige apparaat onder meer aan complexe tests met meer dan 50 punten om ervoor te zorgen dat het zo goed als nieuw aan u geleverd wordt. Daarnaast wordt de buitenkant van het toestel professioneel gereinigd en gepolijst.

  • 1.
    Gegevens wissen
  • 2.
    Technische inspectie en reparatie
  • 3.
    Externe revisie
  • 4.
    Verpakking en verzending
  • 1. Gegevens wissen

    Alle gegevens van de vorige eigenaar worden door ons volledig en professioneel gewist. Denk hierbij aan foto’s, contactgegevens, maar ook instellingen, wachtwoorden en ontgrendelcodes. Hierna zullen we het besturingssysteem op uw apparaat volledig resetten, zodat u het naar uw eigen behoeften kunt instellen.

    2. Technische inspectie en reparatie

    Elk apparaat doorloopt bij ons bedrijf een testcyclus, waarbij meer dan 50 technische aspecten van het apparaat worden gecontroleerd. Onze specialisten controleren dus elke functie van het apparaat om ervoor te zorgen dat we kunnen voldoen aan de hoogste kwaliteitsnormen voor ons, maar ook voor u.

  • De volgende technische functies worden onder andere getest:

    • Cameras
    • Luidsprekers
    • Microfons
    • Netwerk- verbinding en kwaliteit
    • Alle sensoren
    • Fysieke knoppen
    • Weergave
    • Batterijprestaties

    Klik hier voor meer informatie

    Een constante hoge kwaliteit van onze apparatuur is onze hoogste prioriteit. Daarom werken we samen met gespecialiseerde partners die de industriestandaard vertegenwoordigen bij de certificering van gebruikt apparatuur. Op deze manier wordt een langdurig vertrouwen tussen u en ons, voor duurzaam apparatuur gegarandeerd.

    Mochten we tijdens de testcyclus een defect onderdeel ontdekken, dan wordt dit uiteraard door onze reparatie specialisten vervangen de MFI-gecertificeerde onderdelen. MFI staat voor Made for iPhone/ iPod / iPad en is een licentieprogramma van Apple voor hardware-ontwikkelaars,

  • om garantie te bieden voor een constante hoge kwaliteit. Zodra de reparatie is uitgevoerd, doorloopt het apparaat opnieuw de volledige testcyclus om de volledige functionaliteit van uw toekomstig apparaat te garanderen.

    3.Externe revisie

    Het is belangrijk voor ons dat uw toestel aanvoelt alsof het nooit gebruikt is. Daarom hebben we een reinigingsteam die er alles aan doet om uw toekomstig apparaat kwalitatief

  • op het hoogste niveau reinigen en polijsten.

    Hierna wordt het apparaat door onze specialisten visueel geïnspecteerd en ingedeeld in de juiste categorie. Meer informatie vindt u in het hoofdstuk Product conditie. product-conditions

    4. Verpakking en verzending

    Na de beoordeling van de visuele toestand van uw toekomstig apparaat, wordt het veilig opgeborgen in onze duurzame verpakking. Elk apparaat is meerdere malen gecontroleerd door onze specialisten, ontgrendeld en klaar voor verzending. Omdat wij geloven in de kwaliteit van onze apparaten, geven wij u 24 maanden garantie. Elk van onze producten die we naar u verzenden bevat:

    • Uw apparaat
    • netadapter
    • USB oplaader
    • SIM-Pin
  • Kijk ook eens naar onze unboxing-Video an!

    TOm uzelf te overtuigen van de kwaliteit van onze apparaten, geven wij u na ontvangst van uw bestelling 30 dagen de tijd om het apparaat te testen en te inspecteren. Als u niet tevreden bent, kunt u het apparaat binnen deze 30 dagen zonder opgaaf van reden terugsturen voor een volledige terugbetaling. /p>