De rode ui maakt de iPhone populair
Wie had kunnen bedenken dat het een rode ui zou zijn die de iPhone een boost lijkt te geven? Hoe? Met de nieuwe televisiespot! We hebben het hier over de commercial voor de iPhone 6S, waarbij de focus vooral ligt op de aanwezigheid van de Touch ID sensor. Daarnaast is er ook een unieke rol weggelegd voor de camera van deze iPhone, en juist dit lijkt een geweldige indruk op de kijkers achter te laten.
De uien zijn een prijs waard
Misschien heb je het spotje nog niet voorbij zien komen, dus we geven je graag een korte uitleg. Een meisje filmt hoe haar moeder in de keuken een rode ui aan het snijden is. Dit doet zij natuurlijk met de camera van haar iPhone 6S. Vervolgens zien we hoe dit filmpje een compleet eigen leven begint te leiden en overal en nergens opduikt. Uiteindelijk wordt er een prijs door Neil Patrick Harris uitgereikt voor het filmpje. De clou is natuurlijk dat je met de iPhone 6S camera een 4K film kan maken die zo hoogwaardig is, dat deze een Oscar zou kunnen winnen.
Meer reclamespotjes
Apple leek de afgelopen jaren niet zoveel aandacht meer te besteden aan marketing. Onlangs is bekend gemaakt dat het bedrijf flink heeft moeten inleveren op de omzet. Nu zien we Apple ineens overal, waaronder ook in de reclamespot met Taylor Swift. Het lijkt er dan ook op dat er alles aan gedaan wordt om de omzet weer aan te trekken.